Pilnie szukam pożyczki na spłatę innych kredytów -Gliwice

Pilnie szukam pożyczki na spłatę innych kredytów obecnie płacę 2000zł miesięcznie ,niestety nie mam zdolność na konsolidację nie posiadam zabezpieczenia w postaci hipoteki jestem w trakcie wykupu mieszkania lecz nie wiem ile to jeszcze potrwa wykupy obecnie są wstrzymane ,mam do spłaty 80000zł , mój dochód to 1400zł 800zł alimenty,mam również około 30000zł przysądzone przez sąd od byłego męża lecz nie wiem kiedy te pieniądze odzyskam obecnie zostałam sama z kredytami i nie jestem wstanie spłacać w kwocie 2000zł miesięcznie szukam pożyczki do 15 lat na razie bez zabezpieczenia ,niestety polski rząd nic nie rybi aby pomóc ludziom którzy chcą spłacać swoje zobowiązania ,nie mam zajęć komorniczych jeszcze, chcę spłacić te kredyty więc szukam pomocy z góry dziękuje.